top of page

Middag med gode kolleger

I går fikk vi besøk av mine fantastiske kolleger fra HR avdelingen i Norske Shell. Dette er en gjeng med utrolig dyktigste og hyggelige mennesker som jeg har hatt gleden av å jobbe sammen med de siste 3 årene. Jeg ønsket derfor å invitere på en sosialsammenkomst før jeg nå skal forlate dem for en stund.

For å gjøre litt ekstra ut av samlingen bestemte vi oss for å invitere på gourmet middag med oppfordring til gjestene om å bidra til innsamlingen vår. En av hovedråvarene hentet vi fra egen hage og fikk i tillegg sponset kveite fra Lerøy Delico. Det ble godt oppmøte og vi fikk flotte blomster og en reiserøykvarsler som vil bli nyttig å ha med på reisen.

Det kommer godt med å ha en snill mann som er kokk når man får 10 gjester på besøk. Eivind disket nemlig opp med en nydelig 3 retters middag.

Jordskokksuppe med dilleple og skinke

#

Sterling kveite fra Hjelmeland servert med jordskokkpure, smørdampede rotgrønnsaker, soyasmørsaus med granateple og gressløk, toppet med fritert jordskokk

#

Panna cotta med friske bær

Maten falt godt i smak hos gjesten og kokken fikk til og med oppfordring om å starte egen restaurant. Etter middagen fortalte jeg gjesten mer om reisen og samarbeidet vårt med Plan. Vi fikk utrolig mange hyggelige tilbakemeldinger og flere fortalt at de nå skulle bli med å bidra til innsamlingen.

Det ble en veldig trivelig kveld med god mat og godt selskap.


SISTE INNLEGG:
bottom of page